Počet záznamov: 1  

Štandardizácia a diferenciácia ako základné stratégie produktovej politiky v medzinárodnom marketingu

  1. Názov Štandardizácia a diferenciácia ako základné stratégie produktovej politiky v medzinárodnom marketingu : diplomová práca
    Autorské údajeJozef Káan, školiteľ: Jana Pásztorová
    Autor Káan Jozef
    Ďalší autori Pásztorová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra856438

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.