Počet záznamov: 1
Etické správanie predajcu ako faktor tvorby etickej klímy podniku
Názov Etické správanie predajcu ako faktor tvorby etickej klímy podniku Autorské údaje Lukáš Šveda, Peter Štefaňák Autor Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Štefaňák Peter EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 361-364. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 17 - Etika. Morálka Heslá predajcovia * etika * etika podniková * správanie Anotácia Nová úloha a postavenie predajcov v kontexte tvorby etickej klímy podniku. Dôležitosť manažmentu predaja v otázke systému kontroly predajcov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-029, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1