Počet záznamov: 1
Zákaznícka perspektíva Balanced Scorecard
Názov Zákaznícka perspektíva Balanced Scorecard Autorské údaje Adela Klepáková Autor Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Enterprise risk management: záchranný model na budovanie dlhodobej konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých prác : vedecký seminár k riešeniu projektu VEGA 1/0121/10 konaný pri príležitosti Týždňa vedy a techniky na Slovensku : Košice 11.11.2011. S. 121-128. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3342-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá metódy riadenia * metóda BSC * riadenie strategické * výkonnosť * podnik * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov Anotácia Podstata metódy Balanced Scorecard. Miera využívania metódy BSC v praxi. Pohľad na zákaznícku stránku BSC. Analýza zákazníckej perspektívy. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01893-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1