Počet záznamov: 1  

Vývoj spotrebiteľskej výchovy a jej súčasný stav vo svete a na Slovensku

  1. Názov Vývoj spotrebiteľskej výchovy a jej súčasný stav vo svete a na Slovensku
    Autorské údajeBarbora Lattová
    Autor Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 199-205. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * výchova mimoškolská * vzdelávanie * Slovensko * svet * organizácie spotrebiteľské
    AnotáciaVývoj výchovy spotrebiteľa. Vývoj spotrebiteľského vzdelávania. Súčasná situácia spotrebiteľskej výchovy v zahraničí. Európske spotrebiteľské organizácie a ich úloha v oblasti spotrebiteľskej výchovy. Súčasná situácia spotrebiteľskej výchovy na Slovensku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01895-039, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.