Počet záznamov: 1  

Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente s dôrazom na distribučný manažment

  1. Názov Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente s dôrazom na distribučný manažment
    Autorské údajeMarta Stašiniaková
    Autor Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 322-327. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * metódy * metódy heuristické * metódy matematicko-štatistické
    AnotáciaAutorka sa zaoberá rozličnými metódami, ktoré sa dajú využiť v marketingovom manažmente, od analytických, cez heuristické a matematicko-štatistické metódy, až po rôzne kreatívne taktiky a využitie informačných systémov pre potreby marketingového manažmentu, najmä pre distribučný manažment.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01895-045, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka