Počet záznamov: 1  

Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing

  1. Názov Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing : diplomová práca
    Autorské údajeJuraj Rubaninský, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Rubaninský Juraj
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 110 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra856488
    DostupnosťAutor súhlasí s poskytnutím licencie na sprístupnenie až po uplynutí 10 rokov od podpísania zmluvy.

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.9 MBz IP adresy EU po prihlásení