Počet záznamov: 1  

Etika v medzinárodnom marketingu

  1. Názov Etika v medzinárodnom marketingu : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Semančíková, školiteľ: Simona Škorvagová
    Autor Semančíková Zuzana
    Ďalší autori Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra856490

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné