Počet záznamov: 1  

E-marketing a aplikácia nástrojov e-marketingu v marketingových a reklamných kampaniach

  1. Názov E-marketing a aplikácia nástrojov e-marketingu v marketingových a reklamných kampaniach
    Autorské údajeRomana Olexová
    Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S.. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    PoznámkyKEGA 3/7284/09
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * elektronizácia * nástroje marketingové * kampane reklamné * marketing služieb * boj konkurenčný
    AnotáciaE-marketing, jeho nástroje a základná štruktúra nákladov spojených s e-marketingom. S uvedením aktuálnych príkladov zo slovenskej praxe je zámerom príspevku poukázať na čoraz širšie zapojenie prvkov e-marketingu v marketingových kampaniach a v konkurenčnom boji, najmä v prípade služieb, a jeho narastajúci význam pre úspešné presadenie sa na trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01895-050, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.