Počet záznamov: 1
E-marketing a aplikácia nástrojov e-marketingu v marketingových a reklamných kampaniach
Názov E-marketing a aplikácia nástrojov e-marketingu v marketingových a reklamných kampaniach Autorské údaje Romana Olexová Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S.. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu KEGA 3/7284/09 Zásady a metódy vedeckej práce vzdelávacích a kvalifikačných stupňov vysokej školy obchodno-vedného zamerania
Poznámky KEGA 3/7284/09 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * elektronizácia * nástroje marketingové * kampane reklamné * marketing služieb * boj konkurenčný Anotácia E-marketing, jeho nástroje a základná štruktúra nákladov spojených s e-marketingom. S uvedením aktuálnych príkladov zo slovenskej praxe je zámerom príspevku poukázať na čoraz širšie zapojenie prvkov e-marketingu v marketingových kampaniach a v konkurenčnom boji, najmä v prípade služieb, a jeho narastajúci význam pre úspešné presadenie sa na trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-050, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1