Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia energetickej výhodnosti trigenerácie

  1. Názov Marketingová komunikácia energetickej výhodnosti trigenerácie
    Autorské údajeMichal Pružinský, Anna Diačiková
    Autor Pružinský Michal EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Diačiková Anna
    Zdrojový dokumentNekonferenčný recenzovaný CD zborník v rámci riešenia vybraných projektov na Podnikovohospodárskej fakulte EU v roku 2011. [S. 1-7]. - Bratislava : EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3328-7
    . -Obr.
    PoznámkySEE/A/037/2.4/X - ENER SUPPLY. - VEGA 1/0339/10. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.9 - Energetika všeobecne. Energetické hospodárstvo
    Heslá energia elektrická * teplo * chlad * výroba * technológie nové * štúdie prípadové
    AnotáciaPríspevok sa zaoberá modernou technológiou, tzv. trigeneráciou výroby elektrickej energie, tepla a chladu, pričom efektívne kombinuje tradičné i menej tradičné zdroje a technologické postupy. Uvedená je prípadová štúdia výroby elektrickej energie, tepla a chladu, tzv. trigenerácia v spoločnosti Chemosvit Energochem.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00063-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka