Počet záznamov: 1  

Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí

  1. Názov Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí
    Súbežný názovThe Digital marketing audit as a tool for an effective navigation of a company in modern environment
    Autorské údajeŠárka Kličková
    Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentDigitálny marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie s názvom Nové trendy v marketingu, zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem, 15.-16. novembra 2011, Smolenice. S. 50-60. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-331-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * internet * médiá * stratégia marketingová * audit * reklama
    AnotáciaGlobálny rozmach internetu. Digitálny marketing a jeho oblasti: on-line marketing, mobilný marketing, rádio marketing, TV marketing, outdoor marketing. Digitálny marketingový audit. Jedenásť základných oblastí v digitálnom marketingovom audite, ktoré sú potrebné na tvorbu digitálnej marketingovej stratégie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02124-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.