Počet záznamov: 1
Manažérsky prístup v marketingu prostredníctvom koncepcie Kaizen
Názov Manažérsky prístup v marketingu prostredníctvom koncepcie Kaizen Autorské údaje Katarína Teplická, Henrieta Pavolová Autor Teplická Katarína Spoluautori Pavolová Henrieta Zdrojový dokument Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. Roč. 17, zoš. 64 (1/2012), s. 34-36. - Bratislava : IBIS partner, 2012. ISSN 1335-1729 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá marketing manažment * manažment znalostný * riadenie strategické * nástroje riadenia * metódy riadenia * kaizen Anotácia Kaizen, postup kontinuálneho zlepšovania aktivít v podniku vrátane marketingových činností. Výhody, ktoré prináša tento japonský systém a ktoré sa premietnu aj do oblasti starostlivosti o zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: zoš. 64-67
článok
Počet záznamov: 1