Počet záznamov: 1  

Manažérsky prístup v marketingu prostredníctvom koncepcie Kaizen

  1. Názov Manažérsky prístup v marketingu prostredníctvom koncepcie Kaizen
    Autorské údajeKatarína Teplická, Henrieta Pavolová
    Autor Teplická Katarína
    Spoluautori Pavolová Henrieta
    Zdrojový dokument Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. Roč. 17, zoš. 64 (1/2012), s. 34-36. - Bratislava : IBIS partner, 2012. ISSN 1335-1729
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing manažment * manažment znalostný * riadenie strategické * nástroje riadenia * metódy riadenia * kaizen
    AnotáciaKaizen, postup kontinuálneho zlepšovania aktivít v podniku vrátane marketingových činností. Výhody, ktoré prináša tento japonský systém a ktoré sa premietnu aj do oblasti starostlivosti o zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: zoš. 64-67

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.