Počet záznamov: 1  

Efekt spodnej vlny a reklama na sociálnej sieti Facebook

  1. Názov Efekt spodnej vlny a reklama na sociálnej sieti Facebook : bakalárska práca
    Autorské údajeRoman Hatadám, školiteľ: Barbora Brynkusová
    Autor Hatadám Roman
    Ďalší autori Brynkusová Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra858063

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.