Počet záznamov: 1
Emočný marketing
Názov Emočný marketing Autorské údaje Miloš Toman Autor Toman Miloš Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 5 (2012), s. 58-60. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * emócie * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * kampane reklamné * psychológia predaja * starostlivosť o zákazníkov Anotácia Ako dosiahnuť presvedčivosť medzi reklamou a pôsobením na emócie v marketingu. Marketingové a konkurenčné nástroje. Marketingová kampaň a citové reakcie, ktoré má produkt vzbudzovať. Prekážky účinnej aplikácie emočného marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-12
článok
Počet záznamov: 1