Počet záznamov: 1
Conceptual framework and research propositions for modelling the diffusion of technological innovation
Názov Conceptual framework and research propositions for modelling the diffusion of technological innovation Autorské údaje Mária Vasiľová Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument International marketing trends conference : Venice, 19th - 21st January 2012. S. 1-25. - Venice : Ca' Foscari University of Venice, 2012. ISBN 978-2-9532811-3-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Taliansko Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Heslá modelovanie * modely * správanie spotrebiteľa * inovácia * technológie nové * výskum Anotácia Difúzny výskum, jednoduché difúzne modely začleňujúce cenový efekt. Difúzny výskum posledného desaťročia, identifikácia úlohy a pozície difúzneho modelovania v marketingovom výskume. Empirická analýza Bassovho modelu. Hlavné výsledky výskumu. LCD televízory a správanie slovenských spotrebiteľov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00322-001, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1