Počet záznamov: 1  

Conceptual framework and research propositions for modelling the diffusion of technological innovation

  1. Názov Conceptual framework and research propositions for modelling the diffusion of technological innovation
    Autorské údajeMária Vasiľová
    Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument International marketing trends conference : Venice, 19th - 21st January 2012. S. 1-25. - Venice : Ca' Foscari University of Venice, 2012. ISBN 978-2-9532811-3-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaTaliansko
    Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Heslá modelovanie * modely * správanie spotrebiteľa * inovácia * technológie nové * výskum
    AnotáciaDifúzny výskum, jednoduché difúzne modely začleňujúce cenový efekt. Difúzny výskum posledného desaťročia, identifikácia úlohy a pozície difúzneho modelovania v marketingovom výskume. Empirická analýza Bassovho modelu. Hlavné výsledky výskumu. LCD televízory a správanie slovenských spotrebiteľov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00322-001, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.