Počet záznamov: 1
Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu
Názov Sponzoring ako významný nástroj komunikačného mixu Autorské údaje Jana Majerová Autor Majerová Jana Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2012), s. 28-35. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * značky výrobkov * značky maloobchodné * značky výrobné * sponzorovanie * správanie spotrebiteľa * nástroje marketingové Anotácia Postavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky. Nástroje marketingovej komunikácie. Miera vplyvu nástrojov komunikačného mixu na nákupné správanie. Správne stanovenie fázy životného cyklu značky – báza pre efektívne aplikovanie koncepcie sponzoringu. Postavenie sponzoringu v komunikačnej politike značky Rajec. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 2
článok
Počet záznamov: 1