Počet záznamov: 1
Informácie a ich význam v marketingovom prieskume pri rozhodovaní v marketingovom manažmente
Názov Informácie a ich význam v marketingovom prieskume pri rozhodovaní v marketingovom manažmente Autorské údaje Martin Moravčík Autor Moravčík Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 65-76. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * prieskum trhu * manažment produktový * inovácia výrobkov * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa Anotácia Marketingový prieskum a jeho nutnosť pri zavádzaní inovácii produktu na trh, zisťovaní situácie alebo tvorbe marketingovej stratégie. Prieskum realizovaný na Slovensku s cieľom zistiť preferencie spotrebiteľského správania. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01455-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1