Počet záznamov: 1
Etika ako nový rozmer v manažmente obchodného personálu
Názov Etika ako nový rozmer v manažmente obchodného personálu Autorské údaje Lukáš Šveda Autor Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 51-65. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * etika podnikateľská * podnikanie zodpovedné * morálka Anotácia Nové postavenie a úloha predajcu pri implementácii dlhodobých stratégií etického správania, ktorá vytvára etickú klímu podniku a je jednou z jej činiteľov. Etika v kontakte s marketingom či predajom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01455-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1