Počet záznamov: 1  

Využitie metódy CRM v bankovom sektore v SR

  1. Názov Využitie metódy CRM v bankovom sektore v SR
    Súbežný názovUsing of method CRM in the banking sector in Slovakia
    Autorské údajeMiroslava Katonová
    Autor Katonová Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument MMK 2012 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník III. : 10. - 14. prosince 2012 Hradec Králové, Česká republika. S. 1613-1618. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2012. ISBN 978-80-905243-3-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažéri * manažment informačný * marketing manažment * riadenie vzťahov so zákazníkmi * banky * služby bankové
    AnotáciaRiadenie vzťahov so zákazníkmi v bankovom sektore. Využitie CRM (Customer Relationship Management ) systémov s podporou informačných technológií. Vytvorenie ponuky vyhovujúcej priamo individuálnym požiadavkám klienta.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01535-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.