Počet záznamov: 1
Výskum spokojnosti bankových klientov na Slovensku a v Českej republike
Názov Výskum spokojnosti bankových klientov na Slovensku a v Českej republike Preklad názvu Bank client satisfaction survey in Slovakia and tehe Czech Republic Autorské údaje Jaroslav Belás, Anna Kotásková Autor Belás Jaroslav Spoluautori Kotásková Anna Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 21, č. 2 (Február 2013), s. 27-30. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2013. ISSN 1335-0900 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá spokojnosť zákazníkov * služby bankové * Slovensko * Česko * banky Anotácia Komerčná banka podobne ako ďalšie podnikateľské subjekty dosahuje svoje základné ciele prostredníctvom predaja bankových produktov a služieb klientom. V tomto kontexte majú teda klienti banky významné postavenie, pretože nakupujú produkty bánk, čím vytvárajú primeranú ziskovosť banky a podporujú jej konkurenčnú schopnosť. Analýza spokojnosti slovenských a českých bankových klientov so službami komerčných bánk, najdôležitejšie faktory spokojnosti, resp. nespokojnosti zákazníkov a porovnanie aktuálnych trendov spokojnosti slovenských a českých bankových klientov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-5
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 87.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1