Počet záznamov: 1  

Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix

  1. Názov Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix
    Súbežný názovCharacterics of marketing ethics and international marketing strategy with focusing on marketing mix
    Autorské údajeLucia Furdová
    Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. S. 311-321. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6 Obr., tab.
    PoznámkyVEGA 1/0893/12. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * marketing mix * marketing medzinárodný * trh * firmy * etika
    AnotáciaMarketingová etika. Medzinárodná marketingová stratégia. Vplyv krízy na zmeny marketingového prostredia. Vstup firiem na zahraničný trh. Marketingový mix medzinárodne činného podniku. Primárny prieskum - vybrané atribúty medzinárodnej marketingovej stratégie.
    URLhttp://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/35.%20Furdov%C3%A1.pdf http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/35.%20Furdov%C3%A1.pdf
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00359-005, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka