Počet záznamov: 1  

Age in shopping behaviour

  1. Názov Age in shopping behaviour
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument1st International M-Sphere conference for multidisciplinarity in science and business : book of proceedings, part 1 : 4th-6th October 2012, Dubrovnik, Croatia. Pp. 307-311. - Dubrovnik : Accent, 2012. ISBN 978-953-7930-00-4 Tab.
    PoznámkyVEGA 1/0612/12. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Iné súvisiace práce Age in shopping behaviour / Lesáková Dagmar
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá seniori * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * maloobchod * riadenie obchodu
    AnotáciaSeniori ako veľká a stále rastúca skupina spotrebiteľov. Malá pozornosť tejto skupine spotrebiteľov zo strany maloobchodu. Seniori požadujú viac informácií o produktoch a ťažšie ich získavajú ako mladší. Také atribúty ako umiestenie predajne, ľahký prístup k predajni, nízke ceny produktov, menšie veľkosti balení, zdvorilosť personálu - sú príčinou spokojnosti aj nespokojnosti kupujúcich seniorov.
    URLhttps://issuu.com/tvranes/docs/book_of_proceedings_part_1/315
    https://www.m-sphere.com.hr/book-of-papers
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00379-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka