Počet záznamov: 1  

Masová komunikácia a nové médiá

  1. Názov Masová komunikácia a nové médiá
    Súbežný názovMass communication and new media
    Autorské údajeVladimír Bačišin
    Autor Bačišin Vladimír
    Zdrojový dokument Vybudovanie laboratória makroekonomických analýz a prognóz II. : recenzovaný zborník príspevkov z vedeckého a odborného workshopu v rámci riešeného projektu OPVaV : vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí : Bratislava 29. apríl 2013. [S. 1-5] CD-ROM. - [Bratislava] : [Vydavateľstvo EKONÓM], [2013]. ISBN 978-80-225-3616-5
    PoznámkyITMS 26240120032. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá médiá * technológie nové * komunikácia masmediálna * komunikácia masová
    AnotáciaAutor vymedzuje pojem nové médiá. Tie sa prejavujú v štyroch základných tendenciách: občianska žurnalistika, žurnalistika údajov, crowdsourcing a interaktívne služby. Nové médiá majú päť základných príznakov: formalizovanie objektov nových médií, modulárnosť, automatizovaná výroba obsahu, variabilita obsahu, transkódovanie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka