Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti

  1. Názov Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti : diplomová práca
    Autorské údajePeter Lengyel, školiteľ: Jana Naščáková
    Autor Lengyel Peter
    Ďalší autori Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu , (Košice, Slovensko)
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 89 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra875593
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1