Počet záznamov: 1
Finančná analýza podniku a jej úloha pri ohodnocovaní podniku
Názov Generácia Y v kontexte tvorby marketingových a komunikačných konceptov Autorské údaje Miroslava Loydlová, Zuzana Francová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 96-106. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.133 - Dopyt
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 494.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1