Počet záznamov: 1  

Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na medzinárodnú stratégiu firmy

  1. Názov Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na medzinárodnú stratégiu firmy : bakalárska práca
    Autorské údajeDominika Gajdošíková, školiteľ: Mária Šášiková
    Autor Gajdošíková Dominika
    Ďalší autori Šášiková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 58 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra871536

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce858.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.