Počet záznamov: 1  

The Marketing Control System from a Theoretical and Practical Viewpoints

  1. Názov The Marketing Control System from a Theoretical and Practical Viewpoints
    Preklad názvuMarketingový kontrolný systém z teoretického a praktického hľadiska
    Autorské údajeFerdinand Daňo, Eva Hanuláková
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing i rynek. Rok 20, nr. 5 (2013), s. 17-23. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. ISSN 1231-7853
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * audit * kontrola * kontroling * distribúcia * marketing manažment
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00483-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF377.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.