Počet záznamov: 1  

Nové prístupy v marketingu a ich uplatnenie v praxi

  1. Názov Nové prístupy v marketingu a ich uplatnenie v praxi : bakalárska práca
    Autorské údajeRoman Tkáč, školiteľ: Daniela Urblíková
    Autor Tkáč Roman
    Ďalší autori Urblíková Daniela (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu , (Košice, Slovensko)
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 40 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra875979

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce502.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    875979SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1