Počet záznamov: 1  

Vernostný systém ako nástroj marketingu z pohľadu špecifickej skupiny spotrebiteľov

  1. Názov Vernostný systém ako nástroj marketingu z pohľadu špecifickej skupiny spotrebiteľov : bakalárska práca
    Autorské údajeZuzana Fedorková, školiteľ: Lenka Pčolinská
    Autor Fedorková Zuzana
    Ďalší autori Pčolinská Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu , (Košice, Slovensko)
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 56 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra875951

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha153.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha175 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha55.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    875951SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1