Počet záznamov: 1  

Neuromarketing na Slovensku a v zahraničí a jeho etické aspekty

  1. Názov Neuromarketing na Slovensku a v zahraničí a jeho etické aspekty
    Súbežný názovNeuromarketing and its ethical aspects in Slovakia and abroad
    Autorské údajeMária Šášiková
    Autor Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. S. 376-386. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6
    Vydavateľské údajeObr.
    PoznámkyVEGA 1/1185/12. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * správanie spotrebiteľa * výskum * veda * etika * Slovensko * Česko
    AnotáciaAktuálna situácia v oblasti neuromarketingového výskumu na Slovensku, v Českej republike i v zahraničí. Úloha neuromarketingu v procese pochopenia spotrebiteľského správania. Úskalia neuromarketingu. Kritická analýza aktuálneho chápania pozitív, negatív i etických otáznikov neuromarketingu vnímaných odbornou i laickou verejnosťou. Budúci vývoj a využitie neuromarketingu na Slovensku.
    URL http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/42.%20%C5%A0%C3%A1%C5%A1ikov%C3%A1.pdf
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00359-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1