Počet záznamov: 1
Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike
Názov Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike Preklad názvu International marketing instruments - new trends, threats and opportunities in 21. Century, in the time of recesions, crisis and global market instability Autorské údaje Kristína Andraščíková, Maisa Emirovna Seifullaeva Autor Andraščíková Kristína Spoluautori Emirovna Seifullaeva Maisa Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 7, č. 1 (2012), s. 2-14. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * obchod medzinárodný * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia marketingová * kríza hospodárska Anotácia Charakteristika nástrojov medzinárodného marketingu v 21. storočí. Nové a súčasné trendy, tendencie a perspektívy v medzinárodnom obchode a ich vplyv na zmenu a využitie jednotlivých nástrojov medzinárodného marketingu - produktu, ceny, distribúcie a marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2012: 1-2
článok
Počet záznamov: 1