Počet záznamov: 1  

Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike

  1. Názov Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike
    Preklad názvuInternational marketing instruments - new trends, threats and opportunities in 21. Century, in the time of recesions, crisis and global market instability
    Autorské údajeKristína Andraščíková, Maisa Emirovna Seifullaeva
    Autor Andraščíková Kristína
    Spoluautori Emirovna Seifullaeva Maisa
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 7, č. 1 (2012), s. 2-14. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * obchod medzinárodný * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia marketingová * kríza hospodárska
    AnotáciaCharakteristika nástrojov medzinárodného marketingu v 21. storočí. Nové a súčasné trendy, tendencie a perspektívy v medzinárodnom obchode a ich vplyv na zmenu a využitie jednotlivých nástrojov medzinárodného marketingu - produktu, ceny, distribúcie a marketingovej komunikácie.
    URL ftp://193.87.31.84/0173350/MI_17.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2012: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1