Počet záznamov: 1  

Sociálne siete v marketingovej komunikácii firem

  1. Názov Sociálne siete v marketingovej komunikácii firem
    Súbežný názovSocial networks in corporate marketing communication
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 163-169. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3
    PoznámkyVEGA 1/100/13. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing manažment * marketing mix * internet * siete sociálne
    AnotáciaMožnosti a výhody, ktoré poskytuje internet v porovnaní s tradičnými komunikačnými médiami. Vstup na sociálnu sieť a tvorba plánovitej kampane prostredníctvom sociálnych sietí ako súčasti integrovanej marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00597-010, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti721.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.