Počet záznamov: 1
Súčasné trendy v online marketingu a najčastejšie online formáty využívané podnikmi v SR
Názov Súčasné trendy v online marketingu a najčastejšie online formáty využívané podnikmi v SR Súbežný názov Current trends in online marketing and most frequently used forms of online advertising amongs enterpreneurs in Slovakia Autorské údaje Mária Spišiaková Autor Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 504-509. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * internet * stránky webové Anotácia Priority online marketingu, jeho výhody a nevýhody. Efektívne marketingové riešenia s jasne definovaným cieľom, ktorým je získať nových zákazníkov a tým zvyšovať zisk a konkurencieschopnosť. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00597-036, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 625.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1