Počet záznamov: 1  

Súčasné trendy v online marketingu a najčastejšie online formáty využívané podnikmi v SR

  1. Názov Súčasné trendy v online marketingu a najčastejšie online formáty využívané podnikmi v SR
    Súbežný názovCurrent trends in online marketing and most frequently used forms of online advertising amongs enterpreneurs in Slovakia
    Autorské údajeMária Spišiaková
    Autor Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 504-509. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * internet * stránky webové
    AnotáciaPriority online marketingu, jeho výhody a nevýhody. Efektívne marketingové riešenia s jasne definovaným cieľom, ktorým je získať nových zákazníkov a tým zvyšovať zisk a konkurencieschopnosť.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00597-036, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF625.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.