Počet záznamov: 1
Analýza komunikačných aktivít podnikateľského prostredia počas krízového obdobia
Názov Analýza komunikačných aktivít podnikateľského prostredia počas krízového obdobia Súbežný názov Analysis of communication activities in business environment during the crisis Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 433-442, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá kríza * recesia * komunikácia firemná * komunikácia marketingová * reklama * práca s verejnosťou * médiá Anotácia Najzásadnejšie zmeny v marketingovej komunikácii v klasickom a krízovom období. Analýza dopadov krízy na marketingové aktivity firiem. Vývoj investícií do slovenskej reklamy. Ostatné komunikačné aktivity podnikov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-026, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1