Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia a vzdelávacie inštitúcie - vybrané aspekty
Názov Marketingová komunikácia a vzdelávacie inštitúcie - vybrané aspekty Preklad názvu Marketing communication and educational institutions - some aspects Autorské údaje Jana Jurková Autor Jurková Jana Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 2, č. 1 (2013), s. 145-150. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2013. ISSN 1338-6581 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá inštitúcie vzdelávacie * študenti * marketing * komunikácia marketingová Anotácia Vybrané prvky procesu marketingovej komunikácie vzdelávacej inštitúcie (fakulty vysokej školy) s dôrazom na využívané médiá z pohľadu vybranej cieľovej skupiny (študenta strednej alebo potenciálneho zákazníka vysokej školy). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-2
článok
Počet záznamov: 1