Počet záznamov: 1  

Atraktívnosť maloobchodných predajní z hľadiska ich dostupnosti v Bratislave

  1. Názov Atraktívnosť maloobchodných predajní z hľadiska ich dostupnosti v Bratislave
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 73-82. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    PoznámkyVEGA 1/0039/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * reťazce obchodné * marketing územia * predajne * prieskum * zákazníci * doprava
    AnotáciaAtraktívne umiestnenie predajne súvisiace so zákazníkom, cestnou sieťou a maloobchodnou sieťou v danom meste, či obci. Východiská distributéra pri lokalizácii predajne. Výsledky prieskumu uskutočneného v Bratislave, v roku 2011, ktorého cieľom bola tvorba máp priestorového rozmiestnenia maloobchodnej siete na území mesta s využitím poznatkov geomarketingu a tvorby databázy údajov ako súčasti geografického informačného systému.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00892-005, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.