Počet záznamov: 1
Prognóza spoločenských trendov ako determinant marketingového imidžu
Názov Prognóza spoločenských trendov ako determinant marketingového imidžu Preklad názvu The Prognosis of social trends as a determinant of the image marketing Autorské údaje Tomáš Bačo, Silvia Megyesiová, Peter Poništ Autor Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Poništ Peter EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 9, č. 1-2 (2013), s. 41-48 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * vývoj spoločenský * prognózy * imidž * prostredie podnikové Anotácia Nutnosť monitorovania prostredia, v ktorom podnik, resp. organizácia pôsobí, pri budovaní podnikového imidžu. V rámci prostredia sa vytvárajú určité trendy, ktoré či už priamo alebo nepriamo ovplyvňujú správanie sa konečných spotrebiteľov. Spotrebitelia ovplyvnení týmito trendmi následne prenášajú do svojho vnímania určité postoje k firmám a ich imidžu. Podnik, ktorý sa uspokojí s tým, že vybuduje imidž bez ohľadu na vývoj celosvetových trendov, nemá možnosť dostatočne efektívne zasiahnuť väčšie a to hlavne globálne trhy. Nutnosť sledovania svetových trendov a odhadu ich budúceho vývoja je teda typická hlavne pre globálne značky, alebo firmy, ktoré sa takými chcú stať. Na druhej strane zohľadnenie týchto trendov môže umožniť lepšie pochopenie správania sa spotrebiteľa aj firme pôsobiacej na lokálnom trhu. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E13 00902-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 236.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1