Počet záznamov: 1  

The phenomenon of private labels

  1. Názov The phenomenon of private labels
    Preklad názvuFenomém súkromnej značky
    Autorské údajeAnna Hrnčiarová Turčiaková
    Autor Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 133-140 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá spillover * značky * tovar značkový * kvalita * riziko * spotrebitelia
    AnotáciaSúkromná značka a vnímanie rizika s ňou spojeného pri rozhodovaní spotrebiteľa. Druhy rizík súkromných značiek a dôvodov odmietnutia produktu. Špecifický konkurenčný boj súkromných značiek a otázka ich kvality.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00567-004, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti599.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.