Počet záznamov: 1  

Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR

  1. Názov Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR
    Preklad názvuAcceptance of sales promotion of domestic products by consumers in retail in the Slovak Republic
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Silvia Megyesiová, Denisa Bilohuščinová
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 2 (2013), s. 2-12. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podpora predaja * správanie spotrebiteľa * potraviny * marketing * stratégia marketingová
    AnotáciaVýskum etnocentrizmu slovenského spotrebiteľa a komunikačná kampaň v zameraní na podporu predaja domácich produktov v slovenskom maloobchode.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01553-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2013: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.