Počet záznamov: 1  

Marketing strategy & competitive positioning

  1. Názov Marketing strategy & competitive positioning
    Autorské údajeGraham J. Hooley, Nigel F. Piercy, Brigitte Nicoulaud
    Autor Hooley Graham J.
    Spoluautori Piercy Nigel F.
    Nicoulaud Brigitte
    Vydavateľské údajeHarlow : Financial Times/Prentice Hall , 2012. - xv, 578 s.
    Vydanie5th ed.
    ISBN978-0-273-74093-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * marketing manažment * plánovanie strategické * analýza trhu * zákazníci * segmentácia trhu * marketing mix * zodpovednosť podniku spoločenská
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 0
    Signatúra876951

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    876951SEKSklad knižničného fonduvypožičaný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.