Počet záznamov: 1
Prečo politika a politici potrebujú politický marketing
Názov Prečo politika a politici potrebujú politický marketing Preklad názvu Why Politics and Politicians Need Political Marketing Autorské údaje Janka Zvončeková Autor Zvončeková Janka EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013, 1. časť A - G, 2. časť H - L, 3. časť M - Sta, 4. časť Sto - Z. S. 844-851 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 32 - Politika Heslá politika * kampane volebné * strany politické * marketing politický * komunikácia masmediálna * imidž Anotácia Nástroje, vďaka ktorým si politické strany osvojujú marketingové postupy a dokážu tak lepšie odpovedať na výzvy súčasného politického trhu. Štúdium politického marketingu môže stranám výrazne pomôcť k dosiahnutiu politického úspechu. Možnosti politického marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01994-049, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1