- Marketingová komunikace a vývoj paradigmat
Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikace a vývoj paradigmat

  1. Title Marketingová komunikace a vývoj paradigmat
    Author infoGustav Tomek
    Author Tomek Gustav
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 1 (2014), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * marketing vzťahový
    AnnotationRozdiely medzi klasickým marketingom a marketingom vzťahov. Vplyv nových paradigiem na vzťah so zákazníkom. Voľba stratégie komunikácie marketingových vzťahov. Komunikačná stratégia zameraná na podnikanie. Komunikácia zameraná na rôznych účastíkov trhu. Zameranie interaktívnej marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.