Počet záznamov: 1
Úloha marketingového manažmentu pri výchove spotrebiteľa
Názov Úloha marketingového manažmentu pri výchove spotrebiteľa : dizertačná práca Autorské údaje Barbora Lattová, školiteľ: Mária Dzurová Autor Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Dzurová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 156 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá marketing manažment * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * politika spotrebiteľská Kategória EPC Dizertačné a habilitačné práce Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 877964
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 5.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 877964 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1