Počet záznamov: 1
Možnosti zvyšovania účinnosti marketingovej komunikácie podniku
Názov Možnosti zvyšovania účinnosti marketingovej komunikácie podniku Súbežný názov Ways of Improving the Effectiveness of Marketing Communication Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 107-112 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3867-1 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * event marketing * reklama * podpora predaja * skupiny cieľové Anotácia Podstata integrovanej marketingovej komunikácie. Výhody integrovanej marketingovej komunikácie. Prekážky integrovanej marketingovej komunikácie. Pravidlá zabezpečenia integrovanej marketingovej komunikácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00287-010, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 492.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1