Počet záznamov: 1  

Guerilla marketing a jeho využitie v komunikačnej stratégii

  1. Názov Guerilla marketing a jeho využitie v komunikačnej stratégii : bakalárska práca
    Autorské údajeLenka Hučková, školiteľ: Peter Paľko
    Autor Hučková Lenka
    Ďalší autori Paľko Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 58 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884541

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.