Počet záznamov: 1  

Sociálne médiá a ich význam v marketingovej komunikácii služieb

  1. Názov Sociálne médiá a ich význam v marketingovej komunikácii služieb : bakalárska práca
    Autorské údajeMatej Karovič, školiteľ: Romana Olexová
    Autor Karovič Matej
    Ďalší autori Olexová Romana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra877992

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1