Počet záznamov: 1
Marketingové komunikačné nástroje pre budovanie imidžu spoločnosti
Názov Marketingové komunikačné nástroje pre budovanie imidžu spoločnosti : bakalárska práca Autorské údaje Andrea Terkaničová, školiteľ: Barbora Paholková Autor Terkaničová Andrea Ďalší autori Paholková Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 49 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 884599
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1