Počet záznamov: 1  

Analýza sentimentu a její problémy

  1. Názov Analýza sentimentu a její problémy
    Autorské údajeLucie Kumstová
    Autor Kumstová Lucie
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 2 (2014), s. 22. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 316.6 - Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia
    Heslá mienka verejná * postoje * emócie * analýzy * využitie počítačov
    AnotáciaVäčšina ľudí sa rozhoduje na základe odporúčaní. V dnešnej dobe ale odporúčania nedávajú iba nám známe osoby. Akékoľvek informácie si môžeme nájsť na webe. Aj firmy nemusia rozdávať dotazníky, či zamestnávať externých analytikov, aby zistili verejnú mienku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1