Počet záznamov: 1  

Marketingové modely spoločensky zodpovedného správania podniku

  1. Názov Marketingové modely spoločensky zodpovedného správania podniku
    Preklad názvuMarketing models of corporate social responsibility
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 10, č. 1 (jún 2014), s. 55-63. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2014. ISSN 1337-2955
    Vydavateľské údajeGrafy
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá marketing * zodpovednosť spoločenská * kódexy etické * podnik * stakeholder * podnikanie zodpovedné
    AnotáciaPrezentácia sociálnej/ spoločenskej zodpovednosti podnikov ako súčasť stratégie firmy uplatňovanej v rámci marketingových aktivít na trhu. Prejavom tohto konceptu je vzostup sociálneho, ekologického a dobročinného marketingu s úsilím účinne a efektívne stimulovať a uspokojovať potreby a želania zákazníkov pri rešpektovaní záujmov jednotlivca a spoločnosti ako celku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01458-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF355.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1