Počet záznamov: 1
Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia
Názov Prístupy k chápaniu guerilla marketingu v kontexte súčasného marketingového riadenia Preklad názvu Approaches to understand guerilla marketing in the context of the current marketing management Autorské údaje Magdalena Samuhelová, Katarína Gubíniová Autor Samuhelová Magdalena Spoluautori Gubíniová Katarína Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 21-30. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * stratégia marketingová * riadenie * marketing manažment * technológie informačné * technológie komunikačné * guerilla marketing Anotácia Model guerilla marketingu. Techniky, determinanty a efekty. Stratégia guerilla marketingu. Guerilla marketing ako alternatíva k tradičným nástrojom marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1